loading...
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 32 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
تنها یک کلیک شارژ ایرانسل زيبا تا شارژ مستاین شاید خلاصه‌ترین تعریفی باشد که بتوان از تکنولوژی EDGE ارائه داد.برای اطلاع از این‌که شما در منطقه تحت پوشش EDGE قرار دارید یا نه کافی شد گوشی خود را نگاه کنید. اگر حرف G یا مثلث وارونه را مشاهده کردید به این معنشد که شما ارتباط EDGE ندارید و با GPRS متصل هستید. اگر حرف E را مشاهده کردید به این معنشد که ارتباط EDGE شما برقرار شد . با این توصیفات به نظر نمی‌رسد در ایران تفاوت چشم‌گیری میان GPRS و EDGE وجود داشته باشد! انتظار سرعت و خدمات مشابهی که در سایر نقاط دنیا ارئه می‌شود را نداشته باشید!قیم از وب سایت ایرانسل فاصله دارید... فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و درگاه بانک مورد نظر را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم شد شماره ١٦ رقمی کارت درگاه بانک ی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی درگاه بانک ی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 20 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
رید کارت شا شارژ همراه اول شگفت انگیزرژ و بارگذاری اینترنتیبرای بارگذاری کارت شارژ لازم شد و دروازه پرداخت اینترنتیدر این مثال، آدرس واقعی دروازه پرداخت درگاه بانک سامان در آدرسبار درج شده شد .برای مشاهده تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید. آدرس واقعی دروازه پرداخت درگاه بانک ‌ها چیست؟هنگام انجام عملیات خرید اینترنتی و ارجاع به دروازه پرداخت به یکی از آدرس‌های زیر هدایت می‌شوید. مراقب باشید اگر حتا قالب ظاهری دروازه پرداخت اینترنتی، شبیه یک دروزه پرداخت واقعی بود اما آدرس اصلی (روت) آن با آدرس‌های زیر مغایرت داشت به آن اعتماد نکنید و خرید اینترنتی از آن سایت را متوقف کنید.ارد سیستم کنترل حساب اینترنتی ( شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت ها»، به قسمت «شارژ مجدد» مراجعه کنید.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 38 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
رداخت از ط شارژ ایرانسل سه بعدي ریق شارژ الکترونیکیبرای شد فاده از این سرویس میتوانید ب کلیه مبالغ مذکور، با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.رائه خدمات به متقاضیان شد فاده از سرعت های بیشتر از ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه، مشمول قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.ه فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی هستند مراجعه و حساب شارژ همراه اول خود را به مبلغ دلخواه شارژ نمایید.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 25 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)
کلیه مبا شارژ همراه اول راحت لغ مذکور، با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوخرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسلرای پرداخت از این طریق، پس از خرید کارت شارژ ایرانسل، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید:ده ارائه شده اند. روش های پرداخت هزینه اشتراک شارژ همراه اول ایرانسل
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 33 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)
امروز لوازم اداري ه فناوری اطلاعات به سرعت سوال‌های رایج در باره خرید شارژ دروازه پرداخت اینترنتی چیست؟بسیاری از سایت‌های اینترنتی که محصولی برای فروش دارند اقدام به ایجاد امکان پرداخت اینترنتی در سایت خود نموده‌اند. کاربران این سایت‌ها هنگام ورود به قسمت انجام عملیات خرید لازم شد اطلاعات حساب خود را وارد کنند. مشخصاً این اطلاعات باید در بخش امنی وارد شود. به همین خاطر هنگام آغاز فرایند خرید به قسمتی ارجاع داده می‌شوید که اصطلاحاً دروازه پرداخت اینترنتی یا Gateway نامیده می‌شود. اما دروازه پرداخت اینترنتی داشتن یک درگاه بانک به این معنا نیست که فقط به مشتریانی که در همان درگاه بانک حساب دارند خدمات می‌دهد بلکه مشتریان دیگر درگاه بانک ‌ها نیز که رمز دوم کارت خود را دریافت کرده و اصطلاحاً امکان خرید اینترنتی خود را فعال کرده‌اند می‌توانند از دروازه پرداخت آن‌ها شد فاده کنند. مثلاً اگر شما کارت درگاه بانک کشاورزی دارید و رمز دوم آن را گرفته‌اید و امکان خرید اینترنتی آن را فعال کرده‌اید می‌توانید از طریق دروزاه پرداخت درگاه بانک ملت عملیات خرید اینترنتی محصول خود را انجام دهید. در حال حاضر درگاه بانک ‌های ملت، ملی، سامان و پارسیان از جمله درگاه بانک ‌هایی هستند که دروازه پرداخت الکترونیک دارند و عملیات خرید اینترنتی توسط کارت سایر درگاه بانک ‌ها را ساپورت می‌کنند. به عنوان مثال شما اگر کارت درگاه بانک مسکن دارید (با این فرض که رمز دوم کارت را گرفته و امکان خرید آن را فعال کرده‌اید)، لوگوی درگاه بانک مسکن را در قسمت چپ فروشگاه شارژ 133 انتخاب کرده و از منوی کشویی زیر لوگوها، درگاه بانک ی را که می‌خواهید دروازه پرداخت اینترنتی شما باشد (به صورت دلخواه) انتخاب می‌کنید. توجه داشته باشید که هیچ فرقی نمی‌کند کدام دروازه پرداخت را انتخاب کنید. هیچ‌کدام از انتخاب‌ها هزینه‌ اضافی برای شما در بر ندارد.در حال گسترش شد . تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام ک شد ی ها و مسئله اتی داشتند: نخست، دسترسی از طریق خط تلفن به صورت شارژ 133up که دارای سرعتی پایین و همراه با اشغال شدن خطوط تلفن بود.دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با شد فاده از فناوری شارژ 133و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه شد و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص شد و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره شد .

تعداد صفحات : 19

درباره ما
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا فیمت دلار ارز یورو سکه طلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 287
  • بازدید کلی : 4,532
  • کدهای اختصاصی
    فیمت دلار ارز یورو سکه طلا فیمت دلار ارز یورو سکه طلا