loading...
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 18 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
پرداخ شارژ ایرانسل زيبا ت اینترنتی برای شد فاده از سامانه پرداخت اینترنتی لازم رای دریافت تنظیماتGPRS ، کد را شماره‌گیری نمایید. شارژ ویژه GPRS با این پیشنهاد تشویقی، شما مشترکین اعتباری میشود ید با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد ویژه شارژ حساب GPRS، از تخفیف ویژه (تا ۹۹ درصد تخفیف) بهره‌مند شوید. شد وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت ها»، به قسمت «پرداخت صورت حساب/ پرداخت اینترنتی» مراجعه کنید.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 14 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
شارژ همراه اول شارژ ایرانسل ایرانسل، اینترنت پر سرعرمز دوم کارت درگاه بانک یانتخاب رمز دوم از طریق دستگاه خودپرداز آسان شد کد چیست؟عددی چهار یا سه رقمی شد که پشت کارت اغلب‌ درگاه بانک ‌ها نوشته شده شد . این شماره یکی از ملزومات خرید اینترنتی شد .ت را با کیفیتی مطلوب در اختیار شما قرار می دهد. برای شد فاده از این سرویس، شما می‌توانید تنها از طریق یک مودم شارژ همراه اول و با شد فاده از رایانه، نوت بوک، تبلت و یا گوشی های هوشمند خود، به اینترنت دسترسی یابید. توجه داشته باشید که برای شد فاده از این سرویس، نیازی به خط تلفن ثابت و یا سیم‌کارت‌های ایرانسل ندارید. با این سرویس منحصر به فرد، شما همیشه و در هر مکانی که پوشش شبکه موجود باشد، به اینترنت، با سرعت و شد انداردی مناسب دسترسی خواهید داشت. در حال حاضر خدمات اینترنت از طریق شارژ همراه اول ایرانسل، در اکثر شهرهای شد ان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس ارائه می گردد.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 13 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
پهنای باند بین شارژ همراه اول سه کاره ۱۲۸ کیلو بیت بر با کارت کدام درگاه بانک ‌ها امکان خرید از فروشگاه اینترنتی شارژ 133 وجود دارد؟ لوگوی درگاه بانک ‌هایی که امکان خرید از شارژ 133 را دارند در سایت مشخص شد ولی ممکن شد در آینده به آن اضافه شود. فعلاً صاحبان کارت‌های درگاه بانک ‌ ملی، درگاه بانک صادارت، درگاه بانک ملت، درگاه بانک سامان، درگاه بانک تجارت، درگاه بانک رفاه، درگاه بانک سپه، درگاه بانک سینا، درگاه بانک سرمایه، درگاه بانک مسکن، درگاه بانک پارسیان، درگاه بانک اقتصاد نوین، درگاه بانک کشاورزی، درگاه بانک پاسارگاد، درگاه بانک توسعه تعاون، درگاه بانک انصار، پست درگاه بانک ، درگاه بانک تات، درگاه بانک کارآفرین، درگاه بانک مهر، درگاه بانک دی، درگاه بانک شهر، درگاه بانک نوسعه صادرات و درگاه بانک صنعت و معدن امکان خرید شارژ از شارژ 133 را دارند. البته به شرطی که رمز دوم کارت خود را گرفته و امکان خرید اینترنتی را فعال کرده باشند!ثانیه تا ۲ مگا بیت بر ثانیه، بر اساس نوع درخو شد کاربرمودم همراه شارژ همراه اول ایرانسلر شد ای ارائه خدمات ممتاز به شما کاربران عزیز شارژ همراه اول ایرانسل، این بار راهکاری در اختیار افرادی قرار می دهیم که در طول روز و در خارج از منزل یا محیط کار، نیازمند شد فاده از اینترنت پرسرعت هستند. مودم همراه را نه تنها میشود ید در نقاط مختلف شهر خود شد فاده نمایید، بلکه میشود ید در سفر به همراه خود داشته و در تمامی شهرهای تحت پوشش شارژ همراه اول ایرانسل از آن برای اتصال به شبکه اینترنت شد فاده کنید.لازم به ذکر شد برای شد فاده از رایانه شخصی، دستگاه مورد نظر باید مجهز به کارت شبکه بی سیم (Wi-Fi) باشد.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 21 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خرید کارت لوازم کامپيوتر شارژ و بارگذاری از طربه علت روش‌های پیشرفته برنامه‌نویسی و ارسال داده‌ها، Edge از سرعت بیشتر ارسال داده‌ها در هر کانال رادیویی برخوردار شد و این خود باعث می‌شود تا میزان و کیفیت دسترسی به اینترنت در مقایسه با جی پی آر اس تا سه برابر افزایش پیدا کند. صرف نظر از نوع خدماتی که در ایران به تحت عنوان تکنولوژی EDGE ارائه می‌شود در شد اندارد جهانی، EDGE تا سه برابر ظرفیت GPRS از قابلیت ارسال اطلاعات برخوردار شد . در واقع اپراتورها دستشان برای ارائه خدمات اینترنت در قالب تکنولوژی EDGE بازتر شد . این‌که EDGE اپراتورها را قادر می‌سازد سه برابر GPRS به مشتریان خود خدمات رسانی کنند به این معنا شد که مثلاً می‌توانند سرعت ارسال داده‌های آن‌ها را افزایش دهند و یا این‌که امکان ارتباط صوتی با کیفیت بالا را میسر سازند. EDGE به شما امکان دانلود فایل‌های سنگین صوتی و تصویری، ارتباطات مولتی‌مدیای کامل و در مجموع اینترنتی با سرعت و کیفیت بالا را فراهم می‌کند.یق سیم کارت ایرانسل برای پرداخت از این طریق، پس از خرید کارت شارژ ایرانسل، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید:
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 14 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با این اوصاف شارژ شارژ ایرانسل زيبا 133 ، قراربا فراگیرتر شدن اینترنت، خرید اینترنتی هم به تبع آن گسترش یافته شد . شاید در این میان، امر روزمره‌ای چون خرید اینترنتی شارژ آنقدر ساده به نظر برسد که نیازی به آموزش و راهنمایی نداشته باشد. اما با این حال شاید کم نباشند کسانی که هنوز با خرید آنلاین شارژ آشنایی کافی ندارند. در این مطلب به صورت خلاصه و ساده، شیوه و مراحل خرید اینترنتی شارژ را توضیح می‌دهیم. شد هم عنوان یک فروشگاه اینترنتی و هم یک وبلاگ اطلاع رسانی همراه شما باشد. خودمان دوست داریم در راهی که پیش روی مشد روند رو به رشدی داشته باشیم. اما این را هم می‌دانیم که این هدف بدون ارتباط با مخاطبان امکان‌پذیر نیست.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا فیمت دلار ارز یورو سکه طلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 4,550
  • کدهای اختصاصی
    فیمت دلار ارز یورو سکه طلا فیمت دلار ارز یورو سکه طلا