loading...
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 15 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
ـــ ارائه خد شارژ ایرانسل مات به متقاضیان شد فاده از در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل، شما مشترکین اعتباری میشود ید با دارا بودن مبلغ ۱۰,۰۰۰ ریال اعتبار در سیم‌کارت خود، از طریق شماره گیری کد دستوری ، علاوه بر تخفیف در ارسال پیامک (بر اساس جدول زیر) از تخفیف ویژه اینترنت همراه (GPRS) نیز بهره‌مند شوید:سرعت های بیشتر از ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه، مشمول قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 11 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
نوار ابز شارژ ایرانسل فکس ار خرید شارژنصب این نوار ابزار در عین حااز شما چه پنهان اولش قرارمان به “شارژ 133 بلاگ” نبود. گفته بودیم همان شارژ 133 را بتوانیم خوب جمع و جور کنیم خودش از سرمان هم زیاد شد ! اما آدم وقتی به نوشتن دچار بشود شارژ 133 بلاگ خود به خود پشت سر شارژ 133 می‌‌آید! خاصه آن‌که شد قبال کاربران شارژ 133 آن هم در آغاز راه یک جورهایی فراتر از انتظار ما شد و خب حاجت به گفتن نیست که این وجود و حضور “مخاطب” خوش آدم را قلقلک می‌دهد قلم به دست بگیرد و بنویسد.ل که دسترسی شما به اطلاعات، اخبار و آمورزش‌‌های شارژ 133 بلاگ را هم ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند مزایای دیگری هم دارد:می‌توانید از اطلاعات آماری سایت الکسا شد فاده کنید.می‌توانید سرخط خبرهای دندانگیر آی تی را از خبرخوان نارنجی و سایر وبسایت‌های برگزیده‌ای که ممکن شد در آینده اضافه شود دنبال کنید. همچنین تعدادی از لینک‌هایی که منبع کاربردی روزمره محسوب میشود و ممکن شد به کارتان بیاید با نصب این نوار ابزار در دسترس شمشد . شیوه نصب:اپرا : اگر از مرورگر اپرا شد فاده می‌کنید، پس از کلیک روی ، نوار ابزار شارژ 133 به صورت خودکار روی مرورگر شما نصب می‌شود.
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 17 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
این شاید خلاصه‌تر شارژ ایرانسل فکس ین تعریفی باشد که بتوان از تکنولوژی EDGE ارائه داد.• حداکثر روزهای ممکن برای شد فاده از اعتبار موجود در بسته‌های GPRS با توجه به قابلیت تمدید آن، ۹۰ روز شد .نحوه اطلاع از حساب:برای اطلاع از حساب بسته‌های GPRS می‌توانید کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره‌گیری کنید:برای اطلاع از این‌که شما در منطقه تحت پوشش EDGE قرار دارید یا نه کافی شد گوشی خود را نگاه کنید. اگر حرف G یا مثلث وارونه را مشاهده کردید به این معنشد که شما ارتباط EDGE ندارید و با GPRS متصل هستید. اگر حرف E را مشاهده کردید به این معنشد که ارتباط EDGE شما برقرار شد . با این توصیفات به نظر نمی‌رسد در ایران تفاوت چشم‌گیری میان GPRS و EDGE وجود داشته باشد! انتظار سرعت و خدمات مشابهی که در سایر نقاط دنیا ارئه می‌شود را نداشته باشید!
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 16 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
درج شماره شارژ همراه اول سه کاره تلفن یا ایمیل هنگام خرید شارژ رمز دوم کارت درگاه بانک یانتخاب رمز دوم از طریق دستگاه خودپرداز آسان شد کد چیست؟عددی چهار یا سه رقمی شد که پشت کارت اغلب‌ درگاه بانک ‌ها نوشته شده شد . این شماره یکی از ملزومات خرید اینترنتی شد .چه فایده یا ضرورتی دارد؟درج شماره تلفن و ایمیل در هنگام خرید کارت شارژ به کاربر کمک می‌کند تا در صورت بروز اشکال در فرایند خرید بتواند از طریق ساپورت سایت، آن را پی‌گیری کند. روزانه ده‌ها هزار نفر از طریق سرورهای ما کد شارژ خریداری می‌کنند. طبیعتاً اگر رد و نشانه‌ای از کاربر روی سیستم وجود نداشته باشد برای اپراتور، شناسایی کاربر و راهنمایی و حل مساله وجود نخواهد داشت. ضمن این‌که در صورت درج ایمیل و شماره تلفن همراه کد شارژها به ایمیل و شماره همراه شما هم ارسال می‌شود. تصور کنید پس از پرداخت اینترنتی، به هر دلیل سیستم شما ناگهان خاموش شود و نتوانید کدشارژها را ببینید! در این صورت اگر ایمیل یا شماره همراه را وارد کرده باشید خیالتان آسوده شد که کدشارژها برای ایمیل و شماره همراه شما نیز ارسال شده شد .
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا بازدید : 13 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با این اوصاف شا شارژ همراه اول راحت رژ 133 ، قرار شد هم عنوان یک فروشگاه اینترنتی و ا نصب نوار ابزار شارژ 133 دسترسی شما به فروشگاه اینترنتی شارژ 133 سریع‌تر و آسانتر خواهد بود. به این ترتیب که هر زمان به شارژ ایرانسل، همراه اول یا شارژ ایرانسل نیاز داشتید تنها با کلیک رو عبارت خرید شارژ که زیر آدرسبار شما نمایش داده می‌شود وارد سامانه فروش اینترنتی شارژ شارژ 133 می‌شوید و شارژ مورد نیاز خود را با پرداخت اینترنتی می‌خرید.هم یک وبلاگ اطلاع رسانی همراه شما باشد. خودمان دوست داریم در راهی که پیش روی مشد روند رو به رشدی داشته باشیم. اما این را هم می‌دانیم که این هدف بدون ارتباط با مخاطبان امکان‌پذیر نیست.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
فیمت دلار ارز یورو سکه طلا فیمت دلار ارز یورو سکه طلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 314
  • بازدید کلی : 4,559
  • کدهای اختصاصی
    فیمت دلار ارز یورو سکه طلا فیمت دلار ارز یورو سکه طلا